blog blog .

blog

۳۲ روش براي مراقبت از نوزادان

نوزادان در بدو تولد تا شش ماهگي نياز به مراقبت زيادي دارند اگر جز مادر و يا پدر كم تجربه و اولين تجربه هستيد ما در اين مطلب از پرشين وي قصد داريم، نكات مهم پيرامون مراقبت از نوزادان را برايتان به اشتراك بگذاريم تا انتهاي مطلب همراه ما باشيد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۲۱:۱۸ توسط:blog موضوع: نظرات (0)

گفتار درماني كودكان

گفتار درماني كودكان روشي است كه به كودكاني كه در بيان صداها يا كلمات مشكل دارند، كمك مي كند. بچه ها به مرور زمان كارهاي زيادي را ياد مي گيرند. آنها در 10-6 ماهگي به صورت چهار دست و پا راه مي روند. سپس ياد مي گيرند كه راه بروند، حرف بزنند و با اطرافيان خود معاشرت كنند. معمولا كودكان در 15 ماهگي به درستي راه مي روند و در اين زمان مي توانند چندين كلمه صحبت كنند. دامنه كلمات آنها در 18 ماهگي به 20 كلمه مي رسد. همه كودكان چنين شرايطي را تجربه نمي كنند. برخي از كودكان در بيان كلمات و صداها و توسعه مهارت هاي زباني كند هستند. براي بهبود اين وضعيت مي توان به مركز گفتار درماني كودكان مراجعه نمود.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۲۰:۲۲ توسط:blog موضوع: نظرات (0)

زمان مناسب براي شروع قطره آهن نوزاد را بدانيد

كودكان از بدو تولد تا دو سالگي بايد قطره آد و مولتي ويتامين مصرف كنند و از ۶ ماهگي تا دوسالگي نيز قطره آهن ،بهتر است به نوزاد با معده خالي قطره دهيد. در ادامه مطلب از پرشين وي قصد داريم به بررسي شروع قطره آهن نوزاد بپردازيم.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۱۹:۱۹ توسط:blog موضوع: نظرات (0)